piątek, 26 grudnia 2014

Prezenty świąteczne




Tegoroczne święta pod względem prezentów były inne niż wszystkie, bo w tym roku postanowiłam przygotować upominki hand made. 

Ponieważ wszystko było owiane tajemnicą niektóre z prezentów mogę pokazać Wam dopiero teraz.  









Choinki piernikowe były upominkami dla znajomych.  
Jest to niezobowiązujący prezent, mało kosztowny, a jednocześnie jest miłym akcentem świątecznym. 

 


Zestaw własnych przetworów to prezenty dla rodziców i ,,starszego pokolenia'' w rodzinie. 
W takim zestawie znajdowały się m.in. nalewka aroniowa, naturalny syrop z czarnego bzu, konfitura dyniowa i piernikowe gwiazdki. 

Wszystkie przetwory przygotowuje jesienią z własnych zbiorów na podstawie sprawdzonych przepisów, więc koszt prawie zerowy. 

Słoiki i butelki (z recyklingu) przyozdobiłam tasiemkami, a wszystko zapakowałam w folię przezroczystą wrzucając do środka kilka gwiazdek anyżu, korzeń cynamonu i kilka gałązek świerku. 

Zestaw nie tylko pięknie się prezentował i pięknie pachniał, ale był niemałym zaskoczeniem :) 



Zapraszam do obejrzenia pozostałych prezentów oraz ozdób świątecznych w innych postach. 

Jeśli kogoś zainteresowały moje pomysły na prezenty piszcie do mnie na kontakt@lalutki.pl to prześlę przepisy :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz