niedziela, 11 stycznia 2015

Piękne małe pudełka

Uwielbiam buszować po graciarniach, sklepach z różnymi bibelotami i ładnymi, ale niepotrzebnymi rzeczami :) 

Zawsze znajduje tam jakieś skarby i mimo, że nie wiem przy zakupie, co z nimi zrobię kupuje je, bo są po prostu ładne. 

Tak właśnie kupiłam dwa piękne małe pudełeczka do pakowania prezentów. 

Zobaczcie co z nimi zrobiłam ... 



... powstały z nich pudełka na biżuterię i zegarki. 


Oryginalne wnętrze pudełka było tekturowe, więc wyłożyłam je filcem i podzieliłam na przegródki, aby moja biżuteria była wreszcie uporządkowana. 

Pudełka maja więc dwa poziomy : 
- na dolnej części znajdują się 4 małe przegródki na drobiazgi np. pierścionki, łańcuszki  
- górna wyjmowana część może służyć np. na zegarki lub bransoletki.   

Jestem bardzo zadowolona z efektu jaki uzyskałam, bo wreszcie mam estetycznie uporządkowana biżuterię. Dodatkowo filc ma właściwości powstrzymujące srebro przed śniedzeniem, więc nie muszę tak często czyścić kolczyków. 

Nie mam jednak tyle klejnotów, żeby wypełnić oba pudełka, więc te w kropki wystawiam na sprzedaż. 

Zobaczcie kilka zdjęć i jeśli się Wam podoba zapraszam do zakupu. 






Jeśli macie piękne, nieużywane pudełka w domu - zapraszam do kontaktu, może podpowiem Wam co można z nimi zrobić :) 

Pozdrawiam 
Magda 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz